maandag 9 november 2009

THIS COULD HAVE BEEN IT!

Gisteren ben ik naar ‘This is it’, de film van (over) Michael Jackson gegaan. Mijn verwachtingen waren groot bij de man die ik zeer hoog heb zitten. Zijn waarde voor de entertainmentindustrie van vandaag is ongekend; de King of Pop. Natuurlijk was er wereldwijd ook scepsis over zijn shows; immers, hoe zou de man met de ontelbare (neus)verbouwingen de kracht kunnen opbrengen voor meerdere shows, laat staan het nog nooit op die schaal vertoonde aantal van 50, slopende!! shows in de O2 ArenA. Ik was reeds gerustgesteld en enthousiast gemaakt door mijn vrienden bij Mojo/Live Nation: This is It, of eigenlijk dus: This COULD have been it!

Want ga die film bekijken!
Na 5 minuten van de film weet je dat de sceptici het mis hadden. Wat een passie, wat een energie, wat een dansfenomeen en zelfs wat een vocale hoogstandjes. Hoe deze man zijn vak nog uitoefende en entertainment in zijn grootste vorm, zelfs nu nog, een eigen en extra dimensie wist te geven, is bijna onvoorstelbaar. Een vakidioot die elke maat 50x opnieuw laat spelen, omdat het net niet het juiste tempo heeft. Iemand met een fascinatie voor perfectie.



Reserveer dus direct de tickets en zie de mooiste repetitie-registratie ooit, die had moeten uitmonden in het grootste entertainmentspektakel ooit.
Michael Jackson. The one & only King of Pop. De grootste! Zou er ooit een vergelijkbare koning opstaan...?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten