Diva-licious! Alle Brand New Live remmen konden los: conceptontwikkeling, merkactivatie, events, pos- & online campagnes. Smullen met Samsung LadyPhone Diva.
Anderhalf jaar bedachten we de strategische lijn binnen het ladyphone-segment van Samsung: the art of mobile fashion. Het is Samsungs fashion statement op het gebied van (vrouwen-)telefoons. En Samsung mag dat... Niet voor niets zijn zij al jaren marktleider in het ladyphone-segment.
Mede daarom koppelden wij anderhalf jaar geleden Yfke Sturm aan Samsung LadyPhone. Toen activeerden wij de Samsung Allure S tijdens de Samsung LadyPhone Party en dito pos-, PR- en onlinecampagne gedurende 2009.
En nu in januari 2010 konden we aan de slag met de Samsung LadyPhone Diva Collection. Onze eerste zet was het activatieconcept & een nieuw campagnebeeld ), verdeeld in wit & zwart, gevolgd door indrukwekkende video’s en commercial, prachtige POS-materialen voor de winkels (met een levensgrote ‘Yfke standy’), online campagne en free publicity.
Free publicity met een vliegende start afgelopen zondagavond. HET evenement waar de pers altijd van smult: de Samsung LadyPhone Party welke we deze keer hebben laten versmelten met de Amsterdam International Fashion Week.
In het prachtig aangeklede Machinegebouw van de Westergasfabriek verschenen (fashion)pers, relaties, BN’ers en andere genodigden voor het exclusieve launch-event van de Diva (wit) en Diva Folder (zwart). Over zwart gesproken; de Black Eyed Peas knalden door de speakers heen met ‘I Gotta Feeling’ en toen Yfke binnen werd gedragen als een ware Cleopatra-Diva wist ik... ‘Tonight’s gonna be a good night’!
Iedereen was zichtbaar onder de indruk. Van de nieuwe LadyPhone, Yfke Sturm en… Omar Munie. Mocht hij je nog niet bekend in de oren klinken: dat gaat veranderen.
Brand New Live heeft deze topdesigner (www.omarmunie.com!) gekoppeld aan Samsung LadyPhone: wij ontwikkelden samen met hem HET fashion statement: de hang-tag. 1 voor je mobiel en 1 voor je tas. De perfecte product-plus voor alle fashionista’s. Een kadopakket voor alle vrouwen die de Diva of Diva Folder aanschaffen.
VERVOLGENS maakten we de cirkel voor Samsung rond: wij claimden met de Diva Collection de hoofdshow van de Fashion Week: Bibi van der Velden. Draagbare kunstwerken. Uiteraard hebben we Yfke zover gekregen om in de finale mee te lopen met staal-gouden bustehouder!
Een avond vol Diva. Winkels vol met Diva. En een campagneplan vol Diva. Ik ben ervan overtuigd dat het voorlopig Diva/Omar Munie is wat de fashionklok slaat! U hoort nog van ons.
woensdag 3 februari 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten