maandag 19 april 2010

SYMPHONICA IN ROSSO MET STING

Het was een slopende maand. Want nog maar 6 weken geleden werd bekend dat Sting een reële optie bleek voor Symphonica in Rosso. Een artiest die op ons lijstje stond als ’te gek, maar waarschijnlijk onhaalbaar’! Een artiest die meer dan 100 miljoen platen heeft verkocht en een rasechte muzikant!


Vanaf dat moment gaat het snel als je met Mojo Concerts werkt. Want slechts twee weken later was het rond! Vervolgens heeft Mojo Brand New Live gevraagd Symphonica in Rosso te organiseren, produceren en vermarkten!




We zijn samen met Mojo gestart om de organisatie neer te zetten en ik ben direct gestart met het concept, de marketing, de VIP, mediapartners, een sponsorlijst en heel belangrijk; DE visual. Hier kregen we afgelopen vrijdag akkoord op, terwijl alle communicatie-uitingen de 19e al starten! Maar met de juiste partners hebben we het hele afgelopen weekend doorgewerkt en de advertentie is klaar. Zo ook een opvallende tv-commercial, radiocommercial en website. De VIP staat ook weer in de steigers en Herman den Blijker (inmiddels een zeer goede relatie en trouw aan Symphonica in Rosso) doet weer mee!



Voor mij is echter het belangrijkste dat we het Symphonica in Rosso-concept weer kunnen neerzetten zoals het bedoeld is; een entertainmentspektakel met een internationale A-artiest en een marketingconcept dat je als consument raakt!

Kortom; ik kijk uit naar een fantastische jubileumreeks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten