maandag 20 september 2010

HMH, Buma NL, HMH!

Ik neem je graag mee naar een tweetal succesvolle bedrijfsevenementen die we van concept tot aan productie hebben mogen organiseren.

Marco Borsato, Evers Slaat Door, Waylon en Caro Emerald... wie zou er nee zeggen tegen dit muziekprogramma? De bedrijven Biohorma, Holland Pharma en MTS Euro Products in ieder geval niet. Afgelopen zaterdag 11 september en de zaterdag ervoor op 4 september stonden we met deze artiesten in een volle Heineken Music Hall te Amsterdam.


4 september@ HMH
Voor de bedrijven Biohorma & Holland Pharma organiseerden wij het evenement ‘The Music Garden’. Door een haag van echte planten en over een groene loper kwamen de klanten, relaties en het personeel van beide bedrijven de HMH letterlijk binnen rennen. Al snel stroomde de zaal helemaal vol en zorgde onze DJ voor een direct goede sfeer; het programma kon beginnen.
De zaal werd donker en begeleid door een heftige beat begon de lasershow die door middel van teksten en logo’s de gasten welkom heette in ‘The Music Garden’ . Birgit Schuurman opende vervolgens de avond officieel met beide directeuren op het podium en kondigde de Evers Slaat Door band aan. Een gastoptreden met de Evers Slaat Door band werd verzorgd door niemand minder dan Waylon die een aantal nummers zong, begeleid door deze fantastische band. Veel interactie met het publiek, plezier op het podium, energie in de zaal en de hoofdact van de avond moest nog komen!



Nadat Birgit de Evers Slaat Door band bedankte voor het optreden maakte wij het podium in orde voor de hoofdartiest; Marco Borsato. Met het nummer ‘Vogelvrij’ begon Marco zijn optreden. Dat de sfeer al de hele avond goed was had ik al verteld, maar tijdens het optreden van Marco ging iedereen volledig los. De betovering bestaat nog altijd! Een betere afsluiting van de avond had men zich niet kunnen wensen. De druk bezochte afterparty was tevens een groot succes. Resultaat van deze avond mag er dan ook zijn; zeer tevreden klanten en relaties plus motivatie en voldoening van het eigen personeel van beide bedrijven. Waar een, nu muzikaal getint, B2B-event toe kan leiden...

Bekijk alle foto's via Flickr

11 september@ HMH
Met de zaterdag ervoor fris in ons geheugen en Buma NL (oh, lees vooral de blog van mijn collega Marc Hofstede hierover) in onze voeten, hadden we er weer zin in! Dit keer voor het bedrijf MTS Europroducts, de eerste editie van Europroducts Live! Onze opdrachtgever was al vroeg aanwezig in de HMH om alle toiletten te voorzien van hun eigen materialen. Logisch. Alles werd van de muren afgehaald en vervangen door producten van Europroducts. De opbouw was begonnen.... Na de soundcheck van Marco Borsato en Evers Slaat Door was iedereen er helemaal klaar voor. Met twee grote Europroducts vrachtwagens op de Arena Boulevard werden de gasten welkom geheten bij de entree van de HMH. De politie verzocht ons vriendelijk om het woord ‘Maassluis’ op de vrachtwagens af te plakken met tape gezien Ajax een wedstrijd speelde in de naastgelegen Arena. Tja, overal rekening mee houden.


Lieke van Lexmond opende de avond samen met de algemeen en commercieel directeur van Europroducts. Wederom een (meer dan) goed gevulde zaal! Naast een gastoptreden van Waylon, zong Caro Emerald ook een aantal nummers mee met de Evers Slaat Door band. De sfeer onder de gasten was uitbundig! Maar Evers is dan ook een echte professional, en dan heb ik het niet over zijn ochtendshows op de radio... Marco Borsato en ‘zijn bandje’ zorgden na het optreden van de Evers Slaat Door band voor een waanzinnige finaleshow. Tegen de barriers aangedrukt stonden de gasten mee te zingen. Voor Marco Borsato had zijn optreden ook nog een persoonlijk tintje, aangezien hij de algemeen directeur en zijn familie goed kent. Op de afterparty werd nog lang gedanst en gefeest. Talloze positieve reacties van klanten en relaties, zeer tevreden personeel en volgend jaar wellicht een tweede editie van Europroducts Live is het resultaat van deze avond! Fijn dat we de weg weten in de HMH want daarmee is zo’n fikse productie een geoliede machine, allemaal in dienst van de boodschap van de opdrachtgever: binding, relatiemanagement en energie opwekken voor een nieuw succesvol jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten