Wij hebben als Brand New Live de missie om entertainment naar een hoger niveau te tillen. Op merkniveau zodatmarketing- en communicatieverantwoordelijken entertainment als middel opnemen in hun marketingmix, maar ook op consumentenniveau door entertainment altijd zeer kwalitatief neer te zetten. Dat kunnen we overigens niet alleen, dat zullen we als gehele branche moeten bewerkstelligen.
Zondag de 22e ben ik naar Tina Turner geweest in het Gelredome. Als iemand deze missie onderstreept is zij het wel. Op haar 69e perst ze er nog een show uit, waar jonge artiesten heel veel van kunnen leren. Muzikaal een hoogtepunt, een dijk van een stem, zeer bewegelijk en vol energie (69 hè!!) en ze geeft waar voor je geld. Er is geen dollar bespaart op het decor, de visuals, de dansers, de show. Subtiel, stijlvol, verrassend, precies goed. Zo moet entertainment zijn en op deze manier gaan mensen nog een keer terug. Was Tina nog maar 21, dan zou ze ons helpen onze missie te voltooien!
Ik ben ook heel benieuwd hoe een ander ‘oudje’ het gaat doen; Michael Jackson. In de O2 Arena gaat hij 50 concerten doen, die inmiddels allemaal zijn uitverkocht, zodat hij voor ruim 1.000.000 mensen zal optreden. Nu hopen hij er echt iets van maakt, wat ik overigens verwacht van de King of Pop, maar vooral dat er weinig annuleringen zijn. Houdt hij het vol? Ik moet er toch niet aan denken als er straks in een weekend 20.000 mensen uit de hele wereld zijn ingevlogen en Michael Jackson heeft een van zijn beroemde inzinkingen. Je kaartje krijg je wel terug, maar de reis- en hotelkosten ben je kwijt. En dat is geen reclame voor ons vak!
Tenslotte wil ik je nog een tip geven voor uniek entertainment van zeer hoog niveau; Walking with Dinosaurs van 18-20 september in Ahoy (http://www.dinosaurlive.nl/) .
Na 65 miljoen jaren zijn ze terug, maar ze zijn ook zo weer weg. En dan heb je echt wat gemist!
donderdag 26 maart 2009
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten