zondag 11 januari 2009

POP IN JE MOERSTAAL

Ook ik heb de afgelopen maand tussen alle drukke werkzaamheden van One & Only door met ongelooflijk veel plezier gewerkt aan de oprichting van Brand New Live. Na bijna 25 jaar zelfstandig met een team evenementen en concerten te hebben georganiseerd kijk ik uit naar de samenwerking met Marc en Chris die op vaak andere gebieden een ongelooflijke ervaring en kennis hebben. Samen zijn we ijzersterk en kunnen we naar mijn mening echt het verschil maken en entertainment in de breedste zin naar een nog hoger niveau tillen.




De komende weken zal ik mij nog helemaal focussen op de 11e editie van De Vrienden van Amstel LIVE! in Ahoy. Een concept dat ik indertijd bedacht heb en ook al 11 jaar organiseer. Zoals de meeste mensen wel weten heeft One & Only de samenwerking tussen One & Only en Heineken na deze editie beeindigd. Ik ga er ook voor de laatste keer een fantastisch spektakel van maken en me daarna helemaal focussen op de line-up en de productie van Pop in je Moerstaal in 2010. En het is weer een stapje verder want we gaan naar het Gelredome. Overigens een locatie waar Marc en Chris in het verleden heel veel producties hebben gedraaid, dus dat komt goed!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Robin!
    Veel geluk en succes met je nieuwe onderneming.

    En nog bedankt voor de knalavond(!)

    Karel

    BeantwoordenVerwijderen