zaterdag 10 januari 2009

WE ARE READY TO ROCK 'N ROLL!

De afgelopen maanden hebben we hard gesleuteld aan het opzetten van Brand New Live, een nieuw ambitieus bedrijf met talentvolle mensen. Allen met een grote passie voor entertainment met de nadruk op muziek. Zo zijn we volop bezig geweest met het oplijnen van de Julian Thomas plaat.

Na zijn debuut, ruim 3 jaar geleden, hebben we lang moeten wachten op een tweede juweeltje. Ik kan je zeggen, het was het wachten meer dan waard.
Ik heb in mijn carrière het voorrecht gehad met vele topartiesten te mogen werken, maar dit houdt niet in dat je zelf altijd ook muzikaal wordt geraakt. Vanaf dag een dat ik met Julian ben gaan werken, heeft hij mij keer op keer kippenvel bezorgd met zijn stem, teksten en sound. Wij zijn dan ook blij Julian als onze eerste artiest te mogen verwelkomen binnen Brand New Live. Afgelopen week hebben we de fotoshoot gehad en de komende week zullen de nieuwe nummers worden gemasterd.




Met de start van Brand New Live zullen wij al onze middelen inzetten om dit grote talent eindelijk op het voetstuk te krijgen waar hij hoort, namelijk bij iedere muziekliefhebber in de platenkast. Julian is op dit moment te bewonderen in de theatertour Motel Westcoast. Mocht je een avond ouderwetse westcoast klassiekers willen horen wees er dan snel bij, want de kaartverkoop loopt als een trein.

De komende week maken wij ons dus op voor de lancering van Brand New Live. Tevens ben ik een aantal dagen aanwezig bij Noorderslag, waar ik te gast ben in een panel van INHolland-studenten. Deze studenten presenteren hun ultieme toekomstmodel voor de entertainmentbranche aan de juryleden. De juryleden zullen dit bekritiseren en hier vragen over stellen en kiezen uiteindelijk het beste, meest belovende toekomstmodel. En wie weet komen we nog een talentvolle act tegen die we binnen onze gelederen mogen toelaten.

Ik heb er heel veel zin in, het voelt nu al helemaal vertrouwd! Binnen het team zitten we met mensen die allemaal willen gaan voor het hoogst haalbare. Met als kanttekening dat we niet alleen ons “ass off” zullen werken, waarbij we niet bang zijn om de platgetreden paden los te laten, maar ook veel zullen lachen. De muziekindustrie vraagt om een andere aanpak; het gaat niet al te best in Nederland, maar er is nog nooit zo veel muziek geconsumeerd als heden ten dage. Laten we alles dus ook vooral positief bekijken en blijven genieten van muziek en het daarbij horende live entertainment.

Frequent zal ik op het Brand New Live blog wat schrijven over nieuwe ontwikkelingen binnen Brand New Live en de entertainmentbranche.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten